“Nöromarketing” Satış ve Pazarlama İçin Ortak Bir Dil
24 Nisan 2022Duyusal reaksiyonlarımızı karar alma masasına taşıyan bir pazarlama yöntemi olarak tanımlayabileceğimiz nöromarketing/nöropazarlama, son dönemin en çok konuşulan ve pek çoğumuzu aslında içten içe korkutan konularından biri. Aslına bakılırsa dünyada pazarlama alanında nöromarketing uygulamaları çok da yeni sayılmaz. Ancak bu çağın...
E-Yaşam ile Dünya Avcumuzun İçinde…
17 Nisan 2022Teknolojinin yaşamımızın içine iyiden iyiye işlediğini düşünerek şöyle bir geçmişe uzanın. Çok eskiye gitmenize gerek yok! Örneğin 20 yıl öncesine kadar gidin ve o tarihten bugüne kadar kaç kere internet üzerinden araştırma yapmadan alışverişe çıktığınızı, seyahate gittiğinizi, elden fatura ödediğinizi,...
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK>> Nedir? Neden Önemlidir?
11 Nisan 2022İlk başta çevresel etki olarak düşünebileceğimiz sürdürülebilirlik, Birleşmiş Milletler’in 2030 yılına kadar koyduğu 17 ana hedef ve 100’ü aşkın alt hedefle birlikte son derece kapsamlı bir şekilde ele alınıyor. Bu noktada profesyonellere büyük görevler düşüyor. Özellikle bazı endüstrilerin, sürdürülebilirliği uzun...
2022’nin 8 E-Ticaret Trendi
4 Nisan 2022E-ticaret kanalları her geçen gün gelişiyor. Yeni kanunların, yapay zekâ teknolojilerinin gelişmesinin ve içeriğin artan öneminin bunda büyük payı var. 2022’nin e-ticaret trendleri de böyle şekilleniyor. Kişiselleştirme, derin veri analizi, e-ihracat çözümleri, sesli arama, podcast reklamları, videolu alışveriş, Z kuşağı...
2030’da Duyuların İnterneti ve Tüketici Trendleri
4 Nisan 2022Duyuların İnterneti ile ilgili tüketici tahminleri, Ericsson’un “ConsumerLab En Popüler Tüketici Trendleri” raporunda yer alıyor. Tüketiciler, 2030’da ekrana dayalı deneyimlerin, gerçeklikle neredeyse aynı olan çoklu duyusal deneyimlerle giderek daha çok rekabet edeceği görüşünü taşıyor.. Tüketiciler, görme, işitme, tatma, koklama ve dokunma duyularımızla...
2030’da Müşteri Deneyimi Nasıl Olacak?
5 Ocak 2022“Deneyim 2030: Müşteri Deneyiminin Geleceği” başlıklı araştırmanın sonuçları açıklandı. 2030’daki müşteri deneyiminin nasıl olacağını konu alan araştırmanın bulgularına göre, 2030’da müşteri ile olan etkileşimlerin %67’si akıllı makinelerce sağlanacak. Modern teknoloji, markalarla tüketicilerin bağlantı kurma şekillerini baştan aşağı değiştirdi. Yeni ürünler,...
Dijital Çağın Tehditlerine Hazır Olun
5 Ocak 2022150’yi aşkın ülkeyi etkileyen WannaCry saldırısı, Yahoo’nun 3 milyar kişiye ait kullanıcı bilgelerinin ele geçirilmesi ya da “Game of Thrones“ dizisinin henüz yayınlanmamış bölümlerini sızdırılması… Bunları hatırlıyorsunuz, öyle değil mi? Dijitalleşmenin hızlandığı son yıllarda, tüm dünyada kurumlara yönelik yüksek profilli saldırılar...
Dijital Çağda “E-İhracat”ın Kuralları
5 Ocak 2022Gelişen ve yaygınlaşan internet altyapısı hizmetlerinin büyümesiyle e-ihracat günümüzde müşteri potansiyelini arttırmak isteyen firmalar için olmazsa olmaz bir durum ve iş modeli haline geldi. Diğer yandan e-ihracat, her ölçekteki firma için pazar çeşitliliği de sağlıyor. Üstelik hem kurumsal hem de...