2030’da Duyuların İnterneti ve Tüketici Trendleri
4 Nisan 2022Duyuların İnterneti ile ilgili tüketici tahminleri, Ericsson’un “ConsumerLab En Popüler Tüketici Trendleri” raporunda yer alıyor. Tüketiciler, 2030’da ekrana dayalı deneyimlerin, gerçeklikle neredeyse aynı olan çoklu duyusal deneyimlerle giderek daha çok rekabet edeceği görüşünü taşıyor.. Tüketiciler, görme, işitme, tatma, koklama ve dokunma duyularımızla...
2030’da Müşteri Deneyimi Nasıl Olacak?
5 Ocak 2022“Deneyim 2030: Müşteri Deneyiminin Geleceği” başlıklı araştırmanın sonuçları açıklandı. 2030’daki müşteri deneyiminin nasıl olacağını konu alan araştırmanın bulgularına göre, 2030’da müşteri ile olan etkileşimlerin %67’si akıllı makinelerce sağlanacak. Modern teknoloji, markalarla tüketicilerin bağlantı kurma şekillerini baştan aşağı değiştirdi. Yeni ürünler,...
Dijital Çağın Tehditlerine Hazır Olun
5 Ocak 2022150’yi aşkın ülkeyi etkileyen WannaCry saldırısı, Yahoo’nun 3 milyar kişiye ait kullanıcı bilgelerinin ele geçirilmesi ya da “Game of Thrones“ dizisinin henüz yayınlanmamış bölümlerini sızdırılması… Bunları hatırlıyorsunuz, öyle değil mi? Dijitalleşmenin hızlandığı son yıllarda, tüm dünyada kurumlara yönelik yüksek profilli saldırılar...
Dijital Çağda “E-İhracat”ın Kuralları
5 Ocak 2022Gelişen ve yaygınlaşan internet altyapısı hizmetlerinin büyümesiyle e-ihracat günümüzde müşteri potansiyelini arttırmak isteyen firmalar için olmazsa olmaz bir durum ve iş modeli haline geldi. Diğer yandan e-ihracat, her ölçekteki firma için pazar çeşitliliği de sağlıyor. Üstelik hem kurumsal hem de...