Tüketici ve Ürün Trendleri Değişiyor. Peki Ama Hangi Yönde?
29 Ağustos 2022Argus, Türkiye’de Yerel Perakendeyi Etkileyecek Yeni Trendler 2022+ adlı raporunu yayınladı. Argus’un 2020 sonrası yürüttüğü tüketici ve pazar araştırmalarının bulgularıyla yakın gelecekte güçlü şekilde etkisini koruması ve kalıcı olması beklenen akımlar arasından seçtiği trendlerin yer aldığı içgörüleri bir araya getiren...
Günümüz Ekonomik Şartlarında Online Alışveriş Yolculuğu
23 Ağustos 2022Covid-19 pandemisi ile birlikte alışverişçilerin kanal tercihleri önemli bir değişim gösterdi. Karantinaların olağan olduğu, sağlık endişesinin tüm endişelerin önüne geçtiği bir dünyada e-ticaret farklı bir önem kazandı. Online perakendecilerin satışlarında büyük sıçramalar görüldü. Pandemi sürecinde ciddi bir ivme kazanan online...
Amazon Tekstilde Robotlarla Büyümeye Kararlı
16 Ağustos 2022Amazon, geçtiğimiz günlerde ilki açılan Amazon Style fiziksel giyim mağazalarının sayısını, otonom robotlardan ve drone’lardan aldığı destekle arttıracak. Amazon, Seattle’ın eski şehir merkezinde bulunan ve geçtiğimiz yıl kapanan tarihi Macy’s binasını, otonom robotlarının test alanına dönüştürmeyi planlıyor. Amazon iki ay...
Gelecek 10 Yılda Rol Oynayacak 5 Büyük Fikir
9 Ağustos 2022Deloitte’un hazırladığı Tüketici Ürünleri Sektör Görünümü Raporu’na göre, tüketici ürünleri sektöründe gelecek 10 yılda önemli rol oynayacak teknolojilere yer veriliyor. Deloitte’un hazırladığı Tüketici Ürünleri Sektör Görünümü Raporu yayınlandı. Araştırma, çoğunluğu 1 milyar doların üzerinde gelire sahip olan, yiyecek içecek, ev...
Güven Artıyor, Büyüme ve Dijital Gündem Hız Kazanıyor
3 Ağustos 2022KPMG’nin Covid-19 pandemisinin devam eden etkileri ve ekonomik toparlanmaya ilişkin beklentileri konusuna önemli bir bakış açısı getiren “2021 Küresel CEO Araştırması” geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Pandeminin seyri boyunca düzenli olarak dünyanın dört bir yanındaki iş liderleriyle temasta bulunarak hazırlanan araştırmada 11...
Müşteri Deneyiminin Önemi Artmaya Devam Ediyor
27 Temmuz 2022Deneyim, markalar için müşteri memnuniyetinin anahtarı olarak görülüyor. Tüketici için mevcut markayla “Tamam mı, devam mı?” sorusunun yanıtının deneyimde gizli olması tesadüf değil. Customer Contact Week (CCW) Digital‘ın gerçekleştirdiği araştırmanın sonucuna göre tüketicinin kötü deneyime pek toleransı da yok. Pek çoğu...
E-Ticaretteki Büyüme, 2022’de %68’e Ulaştı
20 Temmuz 2022Türkiye’de 2021 yılında yüzde 88 büyüyen e-ticaret, 2022’nin ilk 4 ayında da yüzde 68’lik büyüme kaydetti. NielsenIQ’nun araştırmasına göre Türkiye, hızlı tüketim ürünlerinin satışının online alışverişteki payında Avrupa’da üçüncülüğe kadar yükseldi. Küresel pazar araştırma şirketlerinden NielsenIQ’nun araştırmalarına göre; Türkiye’de online...
Türkiye Çok Kanallı Alışverişte Avrupa’nın En İyi Gelişme Gösteren Ülkesi
13 Temmuz 2022E-ticarete yapılan yatırımlar, fiziksel mağazalarda yaşanan dönüşümler ve yeni pazarlama stratejileri derken hepsini bir araya getiren çok kanallı alışveriş, son dönemde popülaritesini artırdı. Google da pandemi sonrası değişen perakende ve tüketici dünyasının güncel durumunu incelemek amacıyla Çok Kanallı Perakende Araştırması...
Tüketici Trendleri 2021 Araştırması>> Tüketicilerin Dijital Alışkanlıkları Hızla Değişiyor
4 Temmuz 2022Deloitte, Dijital Tüketici Trendleri Araştırması 2021 yayınlandı. Çevrim İçi Hayat, Bağlantı Tercihleri, Dijital Hizmetlerin Yükselişi ve Bilgide Güvenlik Endişeleri başlıkları altında pek çok konuyu ele alan araştırma, bu konuların tüketici davranışları üzerindeki etkilerini inceliyor. Araştırmaya göre, Türkiye’den ankete katılanların yarısından...
Amazon Yüksek Teknolojili Giyim Mağazaları Açmaya Hazırlanıyor
27 Haziran 2022Daha önce gıda perakendesi ve kitap mağazaları ile fiziksel perakende formatlarını deneyen Amazon, bu yıl Amazon Style adıyla giyim mağazaları açacağını duyurdu. Giyim satışlarındaki payını arttırmak için yılladır uğraşan Amazon, 2020 yılında pandeminin de etkisiyle Amerika’da 1 numaralı hazır giyim...