2023’ün Müşteri Deneyimine Yönelik 5 Trendi
24 Nisan 2023EnsembleIQ ve AWS tarafından yakın zamanda yapılan bir araştırma, teknoloji liderlerinin %87’sinin 2023’te teknoloji bütçelerini korumayı veya arttırmayı beklediklerini gösteriyor. Ayrıca müşteriler için kapsayıcı deneyimler ve akıllı mağazalar ön planda olacak. Tüketici dirençli olmaya devam ederken seyahat canlanıyor ve tedarik...
Türkiye’de E-Ticaret 800 Milyar Lirayı Aştı
18 Nisan 2023Ticaret Bakanlığı Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS) 2022 yılı e-ticaret verilerini açıkladı. Ülkemizde e-ticaret sektörünün hızla büyüdüğünü gösteren verilere göre 2022 yılında e-ticaret hacmi bir önceki yıla göre %109’luk artış gösterdi. Ticaret Bakanlığı bünyesindeki Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi (ETBİS), 2022...
Mastercard Global Ekonomi Enstitüsü’nün “2023 Perakende Trendleri Raporu” Yayınlandı
4 Nisan 2023Mastercard Global Ekonomi Enstitüsü, 2023 yılında hem global perakende sektörü hem de tüketici içgörülerine yer verdiği “2023 Perakende Trendleri Raporu”nu yayınladı. Rapor, birçok tüketicinin seyahat ve yeme-içme alışkanlıklarını sürdürebilmek için günlük hayattaki bazı harcamalarını kıstığını ortaya koyuyor. Mastercard’ın hem global...
Küresel Ekonomide Birinci Çeyrek
21 Mart 2023Euromonitor, 2023’ün ilk çeyreğini içine alan Küresel Ekonomik Tahminler Raporunun ilkini (Global Economic Forecasts Q1 2023) yayınladı. Küresel ekonominin 2023’te önemli ölçüde yavaşlayacağı ve Ukrayna’daki savaştan kaynaklanan dalgalanma etkileri ve devam eden risklerle karşı karşıya kalmaya devam ederken durgunluğun eşiğine...
E-Ticaret ve E-İhracat’ın Olumlu ve Olumsuz Tarafları
15 Mart 2023E-ticaret, internet üzerinden yapılan ticaret anlamına geliyor. E-ihracat ise internet üzerinden yapılan ihracat anlamına geliyor. Dünya genelinde hızla büyüyen e-ticaret ve e-ihracat, giderek daha fazla ülke ve işletme tarafından kullanılıyor. Sizin için e-ticaret ve e-ihracatın olumlu ve olumsuz taraflarını bir...
Ödemeler Dünyasına Yön Veren 5 Trend
8 Mart 20232023 yılının, ödemeler dünyasındaki trendleri açıklandı. Salgın sonrası 2022’de yaşanan normalleşme sürecinin ardından seyahatten kripto paralara Visa, 2023’te ödemeler dünyasında öne çıkan 5 trendi paylaştı. Buna göre, birinci olarak tüm dünyada hem turistik hem iş amaçlı seyahatler geri geliyor. İş...
E-Ticarete Başlamak İsteyenler İçin 10 Tüyo
15 Şubat 2023E-ticaret siteleri, her geçen gün artıyor ancak e-ticarete giren herkes başarılı olamıyor. Yanlış stratejiler nedeniyle birçok e-ticaret sitesi kapanıyor. Fakat doğru reklam ve pazarlama yöntemleriyle yüksek cirolar yapan e-ticaret siteleri de var. Üstelik bu siteler sanıldığı gibi ünlü markalara ait...
“Tekstil Sektöründe Temiz Üretim Uygulamaları Genelgesi” Yayımlandı
6 Şubat 2023“Tekstil Sektöründe Temiz Üretim Uygulamaları Genelgesi” Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yayımlanarak 81 ilin Valiliklerine gönderildi. Genelge ile tekstil sektörü faaliyetlerinin çevreye olabilecek olumsuz etkilerinin en aza indirilmesi, hava ve su kirliliğinin önlenmesi, su ve enerji tüketiminin azaltılmasına...
Euromonitor’den 2023’ün Öne Çıkan Global Tüketici Trendleri
24 Ocak 2023Euromonitor’un her yıl hazırladığı Öne Çıkan Tüketici Trendleri Raporu yayınlandı. 2023’ün Öne Çıkan Global Tüketici Trendleri, önümüzdeki yılda ivme kazanması beklenen ve hareketlenen tüketici trendlerini bir araya getiriyor. Euromonitor’un 2023’ün Öne Çıkan Global Tüketici Trendleri Raporu, dünyanın şu andaki durumunu...
Yeni Tüketicinin Yeni Denklemi
16 Ocak 2023PwC Türkiye ve Ipsos iş birliğiyle gerçekleştirilen “Tüketici Öngörüleri Araştırması 2022” yayınlandı. Çoklu kanalın artık vazgeçilmez olduğu perakende sektöründe, deneyim, alım gücü ve sürdürülebilirlik Türkiye’deki tüketicilerin beklentilerini etkilemeye devam ediyor. Söz konusu beklentileri daha iyi anlayabilmek ve bu doğrultuda öngörüleri...