Tekstil Alışverişleri ile İlgili Rakamlar Bize Ne Söylüyor?
10 Temmuz 2024Ipsos Tekstil Paneli araştırmasından derlenen bilgiler; alışveriş sepetlerinde ne gibi değişiklikler olduğunu, en çok neye harcama yaptığımızla ilgili görüş, tutum ve davranış ölçümlemelerini gösteriyor. Nisan’23-Mart’24 döneminde bir birey kendisi ya da yakınları için ortalama 39 adet giyim, aksesuar ve ayakkabı...
Gallup Küresel İş Yerinin Durumu Raporu Yayınlandı
26 Haziran 2024Gallup, 2024 yılı ‘State of Global Workplace’ raporunu yayınladı. Rapora göre çalışan bağlılığı global olarak durgun. 2023 yılı raporunda, küresel işgücündeki bağlılık ve genel memnuniyet eksikliğine dikkat çekilmiş ve bu eğilimin artacağı öngörülmüştü. Yeni rapor, öngörüleri doğru çıkardı; bağlılığı düşenlerin...
2024 Tekstil Sektörü Trendleri
2 Haziran 2024Küresel ekonomik yavaşlama, enflasyon ve dünya çapında tırmanan çatışmalar, tekstil endüstrisinin tüm sektörlerine damgasını vurdu. Bu küresel ortam, tekstil işletmeleri için hem yeni zorluklar hem de öngörülemeyen fırsatlar sunabilir. İşte 2024 yılında küresel tekstil trendlerini belirleyecek dört temel gözlem. Doğu’ya...
Tüketiciler Neden Fiziksel Alışverişi Tercih Ediyor?
18 Mayıs 2024Müşterilerin yüz yüze, fiziksel alışverişi tercih etme motivasyonunu anlamak, mağaza yöneticilerinin bu tercihleri karşılayabileceği anlamına geliyor. Raydiant tarafından yapılan Tüketici Davranışının Durumu raporuna göre, online alternatifler yerine mağaza deneyimini tercih edenler en çok şunlara değer veriyor: 1.Fiziksel ürünleri görebilme, dokunabilme...
Teknoloji Trendleri 2024 Raporu Yayınlandı
6 Mayıs 2024Deloitte, Teknoloji Trendleri 2024 Raporu’nu yayınlandı. Deloitte’un 15 yıldır yayınladığı rapor hem iş hem de teknoloji liderlerinin temel trendleri, arka plandaki gürültüden ayırt etmelerini ve teknolojinin evrimini iş dünyasında devrim yaratacak bir araç olarak benimsemelerine yardımcı olmalarını amaçlıyor. Deloitte’un 15....
CEO’lar Gelir Artışı ve Kârlılık Konusunda İyimser
22 Nisan 2024Ernst & Young (EY), “CEO Görünümü 2024 Araştırması” sonuçlarını açıkladı. Sonuçlara göre CEO’ların büyük kısmı, küresel ekonominin düşük büyümeyle devam edeceğini veya hiç büyümeyeceğini düşünüyor. Ayrıca CEO’ların %64’ü gelir artışında ve %63’ü ise kârlılıkta artış bekliyor; verimliliği artırma ve işlerini...
2023’te Online Alışverişte Neler Oldu?
5 Nisan 2024Ipsos E-Ticaret Paneli’nden elde ettiği 2023 yılı verilerini yayınladı. Verilere göre 2023 yılında online alışverişçilerin harcaması %96 arttı ve ortalama bir birey, online alışveriş için 15.362 TL harcadı. Online alışveriş harcaması ile ilgili görüş, tutum ve davranış ölçümlemelerine yer verilen...
İş Dünyasını Dönüştürecek 10 Değişim
25 Mart 2024Dünyanın dört bir yanındaki iş dünyası liderleri bugün sadece global ve yerel ekonomik dalgalanmalar, jeopolitik istikrarsızlıklar ve Covid-19 salgınının kalıcı etkileriyle uğraşmıyor. Yapılar, süreçler ve insanlar üzerinde önemli etkileri olan bir dizi değişim yaşanıyor ve bu değişimler, şirketleri ve liderleri...
E-İhracat Yolundaki 6 Zorluk
4 Mart 2024E-ihracat yapacak şirketlerin karşılaşabileceği zorlukları 6 maddede toplayan TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, çözüm yollarını da anlattı. Çiğdemli olası zorlukları, hedef pazarlar, ödeme yöntemleri, yurtdışında şirket açmak, iadeler, yabancı dil ve regülasyonlar olarak sıraladı. Ticaret Bakanı Ömer Bolat, geçtiğimiz...
Global Hazır Giyim Sektörü
26 Şubat 20242023 yılında 100,1 milyar dolar değerinde olan hazır giyim pazar büyüklüğünün, 2024-2030 döneminde %24’lük bileşik büyüme oranıyla 2030 yılı sonunda 578,1 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Moda endüstrisinde hazır giyim pazarı çok önemli ve hızla büyüyen bir segment. Bu srktör, önceden...